Job 45 van 220


Report this listing

Solliciteren



Kantoorverantwoordelijke


Functie

Heb je er al eens over nagedacht om je eigen kantoor te runnen binnen de uitzendsector? Als office manager of kantoorverantwoordelijke voor Synergie Diegem, ben je verantwoordelijk voor de commerciële uitbouw van je kantoor, de goede interne werking en de coaching van je team recruiters. Jij zorgt - met een eigen flair en aanpak - voor een enthousiast team én tevreden klanten en uitzendkrachten in jouw regio. Dit alles bij een degelijk en tegelijk informeel uitzendkantoor, dat je de nodige ondersteuning, opleidingen, een goede verloning, 32 verlofdagen en een bedrijfswagen biedt. Je mag trouwens ook één dag per week thuiswerken.

Als kantoorverantwoordelijke:

  • Stuur je jouw team van consulenten aan.
  • Onderhoud je de klantencontacten en stem je de service van jouw kantoor op hen af.
  • Ga je op zoek naar nieuwe bedrijven om mee samen te werken, en onderhandel je over de samenwerkingsvoorwaarden.
  • Zorg je ervoor dat de doelstellingen van het kantoor behaald worden.
  • Ben je waakzaam over de prestaties en noden van jouw consultants.

Bedrijfsprofiel:

Synergie Belgium, dat zijn 450 collega’s. Meer dan 70 kantoren en in-house teams bij bedrijven. Vier gespecialiseerde afdelingen - Interim, Careers, Construct en S&you. Allemaal gericht op één doel: de juiste persoon op de juiste werkplek.

Jouw profiel

  • Je bent een multitasker in hart en nieren en je kan vlot met verschillende soorten mensen en situaties overweg.
  • Je bent een doortastende enthousiasteling met een portie gezond doorzettingsvermogen.
  • Je ziet commerciële opportuniteiten en bent niet bang om de handen uit te mouwen te steken.
  • Als leider sta je stevig in je schoenen: je zorgt voor het aansturen, ondersteunen, motiveren en coachen van je consultants.
  • Je beschikt over een sterk menselijk en zakelijk inzicht en operationele beschikbaarheid.
  • Je hebt bij voorkeur al enkele jaren ervaring in de uitzendsector.
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Activiteiten: Bedrijfsprospectie
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • Uitzendpersoneel ter beschikking stellen en opvolgen, in samenwerking met de werkgevers
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)

Aanbod

Naast een afwisselende job als office manager die zijn eigen kantoor runt, in een bruisend en groeiend bedrijf, kan je rekenen op nog een heleboel voordelen:

  • Een brutoloon tussen €2700 - €4000, afhankelijk van jouw ervaring.
  • Een jaarbonus, maaltijd- en ecocheques en maandelijkse representatievergoeding. Onkostenvergoeding, vakantiegeld en eindejaarspremie.
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering met spaarplan.
  • Bedrijfswagen met tankkaart (of mobiliteitsbudget).
  • Een gsm + abonnement.
  • De kans om te leren, te groeien en jezelf te ontwikkelen. We voorzien een uitgebreid opleidingspakket met interne en externe opleidingen en persoonlijke begeleiding.
  • Goede work-life balance! Met 32 vakantiedagen en 1 thuiswerkdag per week.
  • Happy@Synergie: gezonde en gelukkige collega’s, daar gaan we voor. Daarom organiseren we activiteiten om de fun-factor en positieve sfeer te stimuleren. Van een klein presentje tot een knallend personeelsfeest, van teambuildings tot sportieve uitdagingen, van fysiek tot mentaal welzijn. Wij zijn er voor jou!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht